WOLUMETRIA KWASEM HIALUORONOWYM

Wolumetria to zabieg modelujący rysy twarzy kwasem hialuronowym. Ten zabieg umożliwia skorygować kształt twarzy – uwydatnić kości policzkowe, wypełnić i unieść zapadnięte policzki, wypełnić „dolinę łez" pod oczami, konturować zarys żuchwy i podnieść owal twarzy. Dodatkowo, kwas hialuronowy pozwala na głębokie nawilżenie skóry. Dzięki dobrze dobranemu preparatowi i odpowiednio przeprowadzonemu zabiegowi, uzyskujemy naturalny i jednolity rezultat.

Przed wykonaniem zabiegu twarz zostaje znieczulona maścią znieczulającą lub zastosowane zostaje znieczulenie dentystyczne. Po około 20 min od znieczulania wykonywany jest zabieg wolumetrii.

Zabieg wolumetrii twarzy to zabieg polegający na wprowadzeniu kwasu hialuronowego w poszczególny element twarzy za pomocą cienkiej igły. Kwas hialuronowy działa jak wypełniacz dzięki czemu podnosi skórę w zapadniętych miejscach, nadając jej młodzieńczy wygląd. Ten zabieg określany jest często jako lifting bez skalpela.

Zabieg przeznaczony jest dla osób, które zauważają już procesy starzenia się skóry i chcą nadać jej młodzieńczy wygląd – przywrócić objętość tkanek, poprawić napięcie skóry, skorygować kształt twarzy, podnieść zapadniętą skórę skroni, policzków, żuchwy. Na zabieg mogą zdecydować się także młodsze osoby, które chciałyby uwydatnić poszczególne elementy twarzy. Dzięki temu zabiegowi, możemy poprawić wygląd twarzy bez ingerencji chirurgicznej.

Asymetria twarzy,

brak objętości twarzy

Choroby nowotworowe,

infekcje skórne, opryszczka (czynna),

przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych,

zaburzenia krzepnięcia krwi,

skłonność do bliznowców,

nadwrażliwość na kwas hialuronowy,

Weryfikacja stanu zdrowia pacjenta - wywiad lekarski

Jak się przygotować do zabiegu?

Nie powinno się pić alkoholu w dniu wykonywania zabiegu. Przed zabiegiem skórę należy umyć i nie aplikować makijażu.

Jak będę czuć się bezpośrednio po zabiegu?

Bezpośrednio po zabiegu mogą wystąpić typowe dla każdej iniekcji objawy: obrzęk, zaczerwienienie, zasinienie, ból i świąd lub nadmierna wrażliwość w okolicach poddawanych zabiegowi. Objawy te ustępują samoistnie w ciągu około 1-3 dni.

Nie należy poddawać się ekspozycji na promieniowanie słoneczne przez 48 godzin po zabiegu. Przez kilka godzin po zabiegu zaleca się ograniczenie gwałtownej mimiki twarzy. Nie zaleca się samodzielnego masowania oraz dotykania miejsc iniekcji po zabiegu. Należy unikać intensywnego wysiłku fizycznego przez około 5 dni po zabiegu. Należy unikać korzystania z sauny, solarium przez okres ok. 2 tygodni po zabiegu.

Efekty utrzymują się około 12-18 miesięcy.
Jakie mogą wystąpić powikłania / objawy uboczne?

Może wystąpić delikatny ból w okolicy poddawanej zabiegowi – objawy te znikają w przeciągu 72 godzin.

WOLUMETRIA KWASEM HIALURONOWYM

twarz + szyja + dekolt